Rok 2005 - 8. ročník
Zdálo se, že motory soutěžních vozů v Hrádku nadobro utichly. Soutěžáci zde sice bydleli, ale rallye se sem vrátila až díky Janům Krečmanovi a Halalovi , po dlouhých dvaceti letech v roce 2005, v rámci Českomoravského poháru. Necelá padesátka posádek si pochvalovala náročnost zdejších erzet a soutěž se rozhodovala až do posledních metrů. Na startu se objevilo několik jezdců, kteří soutěž již absolvovali před dvaceti lety, například Tomáš Drásta nebo Antonín Eliáš, mezi diváky pak nešlo přehlédnout Ladislava Křečka, Břetislava Engeho a Jana Tománka. Zpočátku vedl Ludvík Otto, vítěz úvodních dvou rychlostních zkoušek, ale na RZ 4 musel odstoupit pro technickou závadu. Třetí až šestou erzetu projel nejrychleji Dan Landa, který se prokousával vpřed po dvou a půlminutovém výletu mimo trať z počátku soutěže. Závěr patřil bezchybně jedoucímu Martinu Kožmínovi, který si vítězství po zaváhání největších favoritů Otty a Landy pohlídal. Úspěšného poradce mu dělal nejen při volbě pneumatik Ladislav Křeček. Za ním skončili Orsák a Landa. V první desítce dojel i domácí Jan Halala. V posledních erzetách se nad tratí přehnal silný liják, který se promítl i do výsledkové listiny.
Obnovená rallye se vydařila i díky nesmírnému úsilí organizátorů a vstřícnosti Městského úřadu v Hrádku. A nutno říci, že našla velmi kladnou odezvu i na Frýdlantsku, kde stavitelé trati využili části erzet a také spolupráce organizátorů bývalé Rallye Smědá Drahoslava Šípka a Petra Lauera. Ten dodává: “Již při seznamovacích jízdách byl o soutěž veliký zájem, sledovalo je stovky diváků. Velkému zájmu se těšil zejména Daniel Landa, který rozdával podpisy přímo na trati.“
Délka trati: 210 kilometrů
Odstartovalo: 48
Klasifikováno: 28