Rok 2006
Devátý ročník soutěž byl zařazen do M ČR historických soutěžních vozů a byl také součástí K4 Poháru ČR v rally. Erzety doznaly pouze dílčích změn, ale podstatně se zvýšil počet posádek, které prošly formální a technickou přejímkou. Hrádecká soutěž se nesla ve znamení souboje trojice ne neznámých závodníků. Zpočátku tón udával Jiří Tošovský, ale po páté erzetě, kde Tošovského postihl defekt, převzal otěže Vladimír Berger, navigovaný Petrem Grossem, který již jednou, v roce 1984, zdejší soutěž vyhrál. Nic mu však nedaroval, rovněž s Octávií jedoucí, železnobrodský Václav Donát a jejich honička o sekundy zvedala diváky z pomyslných sedadel. Nejvíce automobilů odstartovalo v kategorii SA 1. Po frýdlantské sekci již nepokračovalo čtrnáct posádek.
Smůlu měl domácí Jan Halala navigovaný Daliborem Štěpánem. Nejprve je postihl defekt a poté diváky mohutně povzbuzovaná posádka ukončila soutěž ještě v polovině pro poruchu motoru. Soutěž provázelo pěkné slunečné počasí, i když to chvílemi vypadalo na pořádnou sprchu. Mistrovství historických vozů vyhrál s přehledem Lubomír Tenkl, který se vyšplhal až na čtvrté místo absolutně.
A opět vzpomínka Tomáše Drásty, který se v rally pohybuje téměř pětadvacet let a tentokrát seděl za volantem: „Po dvaceti letech jsem se vítězství s žigulíkem dočkal, i když to nebylo nijak jednoduché. V jedné zatáčce na šotolině jsem vůz nezvládl a skončil na kládách. Musel jsem vůz vyheverovat, přemístit klády a to trvalo víc jak deset minut. Ředitel Honza Krečman se příhodě hodně nasmál, ale předal mi krásný pohár. V Hrádku se mi vždy líbilo, spali jsme na Kristýně, pekli buřty a diskutovali dlouho do noci. V tomto roce jsem si tu krásnou atmosféru připomněl.“
Délka trati: 209 kilometrů
Odstartovalo: 56
Klasifikováno: 34